ortodoncja
Wybierz język
W jednym budynku znajdziesz różnych specjalistów.
Zobacz na czym polega kompleksowość naszej obsługi.

Godziny przyjęć Ortodoncja

Gabinet
W dniu 1 listopada gabinet jest nieczynny. więcej
2017-10-31
W tym roku odwiedziliśmy zamek w Baranowie Sandomierskim i Sandomierz. Przelotne opady w tym dniu dosięgały nas szczęśliwie w podróży , zaś samo zwiedzanie  odbywało się w słonecznej pogodzie. Wróciliśmy jak zawsze zmęc więcej
2017-06-19
Impreza gabinetowa 2016 odbyła się 31 maja.Zwiedziliśmy zamek w Odrzykoniu,podreptaliśmy po rezerwacie Prządki, a na koniec zjedliśmy zasłużony posiłek w zajeździe ,,Stary Lwów".Pogoda dopisała wybornie tak jak nasze humory.Po więcej
2016-07-05
Impreza gabinetowa 2015 to wycieczka do Sanoka. Zwiedziliśmy skansen i odrestaurowany zamek , galerią Beksińskiego słynący. Obiad zjedliśmy w gospodzie regionalnej. Wszystko było ładne , dobre i ciekawe ...Ach dlaczego tylko raz do rok więcej
2015-08-25
Największym wydarzeniem ortodontycznym w Polsce i Europie jest coroczny Europejski Kongres Ortodontyczny odbywający się w tym roku w Warszawie. Zaszczytnym wyróżnieniem naszej pracy naukowej było przyznanie możliwości  wysta więcej
2014-07-14
Impreza gabinetowa 2014 to wyczieczka do Kazimierza Dolnego. Mimo deszczowej pogody humorydopisywały jak zawsze, do grupy dołączyła nasza techniczka Madzia( ta ruda:) . W czerwcu zrobiliśmy sobie zdjęcie rodzinne z dziećmi na tle& więcej
Na 17 Zjeżdzie Polskiego Towarzystwa Ortodontycznego w Kazimierzu Dolnym , nasz zespół wygłosił referat  pt ,, Skuteczność leczenia retencyjnego, czynniki sukcesu i porażki ". który spotkał się z bardzo dobrym przyję więcej
2013-09-30
W 2013 roku impreza gabinetowa odbyła się w Leżajsku. Zwiedziliśmy muzeum piwowarstwa (w świetnych humorach, bo była degustacja J), widzieliśmy grób cadyka Elimelecha, a po obiedzie uczta dla ducha: koncert muzyki organowej w Bazylice Bernardynów. Refleksja w drodze powrotnej taka jak zwykle: „swego nie znacie ,cudze chwalicie….” więcej
2013-09-17
Sezon triathlonowy 2013 to „zaliczenie” wszystkich dystansów w tej dyscyplinie sportu. „Połówka” (1,9km-90km-21km) w Moritzburgu, IRONMAN Austria,Klagenfurt (3,8km-180km-42km), „Olimpijka” we Frydmanie (1,5km-40km-10km) oraz „sprint” (0,75km-20km-5km) w ramach Olimpiady Lekarskiej w Zakopanem. więcej
« Poprzednia | 1 2 | Następna »